راه های افزایش انرژی زنانه
    
تعداد بازدید: 10671
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/8/18

ویژگی های مردانه و زنانه مختص یک جنسیت نیست و همه ی ما صرف نظر از هویت جنسی خود، ترکیبی از هردو هستیم،اما اگر یک زن با جنبه های زنانه ی خود تماس بیشتری داشته باشد،از آن پیروی کند و نحوه ی استفاده از آن را یاد بگیرد، به یک زن برجسته تبدیل می شود، همه چیز به طور طبیعی در زندگی اش سر جای خودش قرار می گیرد،به خودش اطمینان پیدا می کند و از کاریزما و جذابیت بالایی برخوردار می شود و احساس شادی و رضایت دارد. چنین زنی می تواند الهام بخش هر مردی در زندگی خود باشد. او می تواند مرد خود را با قدرت و انرژی زنانه اش تغذیه کند، حتی بدون اینکه با او رابطه داشته باشد.

 

در حالی که انرژی مردانه و زنانه الهی از نظر ارزش برابر هستند، هر کدام فواید و قدرت های منحصر به فردی را ارائه می دهند که صرف نظر از جنسیت خود، می توانید از هر دو جنبه ی انرژی بهره ببرید و از آنها برای توانمندسازی خود برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید. در حالت ایده‌آل هر دوی آن‌ها باید در هر یک از ما به طور هماهنگ و طبیعی، بدون هیچ گونه عدم تعادلی وجود داشته باشند.اما در بسیاری از ما این عدم تعادل وجود دارد و یک انرژی بیشتر ازانرژی دیگر است.یعنی حتی اگر بدن زنانه داشته باشید، باز هم می توانید مانند یک مرد رفتار کرده و فکر کنید و باعث سردرگمی اطرافیان خود بخصوص مردان شوید.

 

بیایید به علائم عدم تعادل انرژی مردانه و انرژی زنانه نگاه کنیم.

انرژی مردانه درون ما فواید زیادی مانند بالا بردن اعتماد بنفس، بالا بردن مهارت انتقاد و تحلیل، تعادل احساس، قدرت اراده بیشتر،انضباط شخصی،اتصال به جنگجوی درون و وضوح ذهنی دارد؛اما اگر این انرژی بیش از حد فعال باشد،علاوه بر اینکه سلامت جسم ما بخطر می افتد،سلامت روح ما نیز از بین می رود.

نشانه های انرژی مردانه ی بیش از حد

+ ناتوانی در گوش دادن؛ برای شما سخت است که به سادگی گوش دهید و همیشه سعی می کنید با شخص دیگری بحث کنید یا حرف های اطرافیانتان را نادیده بگیرید

+ ناتوانی در برقراری ارتباط با زنان، ممکن است آنها را به عنوان رقیب خود ببینید یا ندانید چگونه با آنها صحبت کنید.

+ وسواس داشتن در جزئیات و کمال گرایی

+ عدم صبر، شما نمی توانید یک جا بنشینید و احساس می‌کنید که باید همیشه عمل کنید.

+ گرایش استبدادی به سمت های رهبری

+ تلاش مداوم برای کنترل دیگران

+ عقل همیشه پیشرو است. یعنی شما همه چیز را در اطراف خود تجزیه و تحلیل می کنید.

+ تکبر

+حرص

+افسردگی 

+بیمار شدن اعضای مهم بدن مانند رحم

 

 نشانه های انرژی زنانه ی بیش از حد

+ ناتوانی در تصمیم گیری، زمان زیادی طول می کشد تا شما این کار را انجام دهید.

+ ناتوانی در کنترل احساسات و عواطف خود.

+ ناتوانی در به اشتراک گذاشتن افکار خود، شما نمی توانید نظر خود را بیان کنید.

+ ناتوانی در برقراری ارتباط با مردان به شیوه ای سالم و زنانه. شما یا خجالتی هستید یا به سادگی نمی دانید چه بگویید.

+ منفعلانه عمل کردن، به ویژه در پست های رهبری. شما ترجیح می دهید پنهان شوید یا از آن دور بمانید.

+ نگرانی های بیش از حد، به خصوص زمانی که سعی در تصمیم گیری دارید.

+ احساسات خیلی زیاد در حدی که کنترل کامل شما را در دست می گیرند.

+ پرخاشگر و منفعل بودن نسبت به خود و دیگران

+ ذهنیت قربانی

+ وابسته بودن به نظر دیگران

+ در مواقعی که نیاز به تصمیم گیری وجود دارد، تلاش می کنید مسئولیت را به دیگران واگذار کنید.

این نشانه ها را بخوانید و درخودتان بررسی کنید.آیا شما نیز این نشانه ها را در خود می بینید؟

اگر متوجه چیزی شدید که آشنا به نظر می رسد، آن را یادداشت کنید و سعی کنید در مورد آن فکر کنید و سپس برای تغییر خود اقدام کنید.

 

درادامه 9 راهکار برای افزایش انرژی زنانه شرح داده می شود.

 1.محدودیت کمتر

به خودتان مقداری آزادی بدهید. سعی کنید با انجام کاری غیر برنامه ریزی شده و خودجوش ذهن و بدن خود را آرام کنید.درباره هر کاری که می کنید و هر کلمه ای که می گویید بیش از حد فکر نکنید.

سعی کنید انتقادات کمتری نسبت به احساسات و واکنش های خود داشته باشید و فقط بگذارید تا اینگونه باشند. طبیعت زنان، چرخه ای است و با آب در ارتباط است. این به معنای جریان آزادانه ، تغییر و بازگرداندن است.

فرصت دادن به خود برای خارج شدن از روال سختگیرانه نوعی مراقبت از خود است. اگر برای کنار گذاشتن کنترل مشکل دارید ، این کار را کم کم انجام دهید.به خودتان اجازه دهید کارهای کوچکی را که باعث خوشحالی شما می شوند انجام دهید بدون اینکه فکر کنید چرا آنها شما را خوشحال می کنند.

به چیزهایی که دوست دارید بپردازید ، منتقد درونی خود را خاموش کنید و نقص هایتان را بپذیرید. دخترانه باشید ، از چیزهای کوچک هیجان زده شوید ، زیاد منطقی فکر نکنید.لحظه فعلی را به خود یادآوری کنید ، آن را غنیمت شمرده و مقداری عشق به خود ببخشید.

مورد دیگری که بسیاری از خانمها با آن مشکل دارند ، دریافت مثلا هدایا یا سایر انواع توجه است.چه آنها خیلی غرور داشته باشند و چه خیلی خجالتی باشند ، مسئله همان است.

با در نظر گرفتن مفهوم انرژی مردانه به عنوان بخشش در طبیعت ، گاهی اوقات بهتر است انرژی باز و پذیرای انرژی که به طرق مختلف به ما داده می شود ، باشیم.

برای خانم ها مهم است که درک کنند این مسئله مشکلی ندارد. اشکالی ندارد که به خود اجازه دهید هدیه ، توجه و انرژی دریافت کنید و به خود احساس هیجان و شادی بدهید.اجازه دادن به مرد و زن برای استفاده از انرژی خود چیزی جز تعادل ، شادی و احساس پذیرش نخواهد داشت.

 

2. به خلاقیت خود توجه کنید

 وقتی احساس می کنید تحت تأثیر روحیه خلاقیت قرار گرفته اید ، در واقع تحت تأثیر زن الهی قرار خواهید گرفت.

زنان زندگی دهنده و پرورش دهنده هستند. آنها به انرژی نیروی زندگی شکل می دهند و یکی از مقدس ترین راه ها به دنیا آوردن کودک است ، اما این تنها راه نیست و از انرژی زنانه الهی می توان به طرق مختلف استفاده کرد.

خلاقیت فردی است و می تواند از راه های بسیاری مانند  نقاشی ، رقص ، آواز ، نوشتن ، کاردستی ، آشپزی ، لباس و …بیان شود

انرژی خلاق می تواند در تمام جنبه های زندگی هدایت کننده و مفید باشد. زن در هر چیزی که با آن روبرو می شود پتانسیل می بیند و می تواند چیزهای بزرگ غیر عادی بسازد. او یک نیروی خلاق است.

 

3.زیبا سازی

همه ی فرهنگ ها در سراسر دنیا، به صورت مجازی، جهان را به عنوان زنی آراسته و زیبا توصیف می کردند.

انرژی زنانه خواهان ایجاد و تجسم زیبایی درونی  و بیرونی است که نه تنها روح و جسم ، بلکه مکانهایی را که در آنها زندگی می کنیم نیز شامل می شود.

چیزهایی مانند جواهرات ، لباس ها ، عطرها و آرایش های ماهرانه از مواردی هستند که اکثر خانم ها از آنها لذت می برند اما بعضی اوقات به دلایل مختلف آن را کنار می گذارند.

پوشیدن لباسی که برای “یک موقعیت خاص” کنار می گذارید ، احساس زنانه تری در شما ایجاد می کند. هر زنی دوست ندارد لباسهای گلدار ، دامن و کفش پاشنه بلند بپوشد و این چیزی نیست که زنانه باشد.

هر زنی می تواند با مشاهده آنچه برای او زیباست و سپس بازآفرینی آن،به سبک منحصر به فرد خود دسترسی پیدا کند.

خیلی چیزهای کوچک وجود دارد که می تواند بلافاصله باعث شود شما احساس کنید جذاب ترین زن جهان هستید.

 

4.سرگرم شوید

بدن خود را آرام کنید ، ذهن خود را ساکت کنید. وقت خود را صرف انجام کارهایی کنید که باعث می شود احساس خوبی داشته باشید. هرچه دوست دارید امتحان کنید.

گاهی اوقات کافی است با موسیقی مورد علاقه خود برقصید.

بیشتر اوقات به موسیقی مورد علاقه خود یا آهنگ های بیکلامی که در آن پیانو یا ویالون باشد گوش دهید. حمامهای دلپذیر بگیرید، به سینما بروید یا یک سرگرمی جدید پیدا کنید. به آنچه برای شما شادی آور است توجه کنید و مرتباً آن را انجام دهید.

 

 

5.از جنسیت خود لذت ببرید

زنان موجوداتی قدرتمند هستند و جای تعجب نیست که بسیاری از فرهنگ ها معتقدند که آنها انرژی الهه را تجسم می کنند. آنها زندگی را می آفرینند و زندگی را القا می کنند.

ما به بدن خود متصل هستیم و می توانیم احساس کنیم که چگونه تغییر می کند. آیا این شگفت آور نیست؟ شهود ما قوی است و از احساسات خود آگاه هستیم.

معمولاً وقتی به بدنمان فکر می کنیم ، به جای گوش دادن به بدن ، به محدود کردن آن فکر می کنیم. احساس شدید بدن به ما امکان گوش دادن به آن را می دهد. باید بدون گناه و شرم ، آزادانه از آن لذت برد (که این یک موضوع تکراری دیگر در تاریخ زن است).

ذکر این نکته مهم است که جنسیت و احساسات چیزهای یکسانی نیستند ، اما می توانند بخشی از یکدیگر باشند.

هر زنی جذابیت منحصر به فرد خود را دارد. ما با پرورش ویژگی های زنانه خود ، مردان را به خود جلب می کنیم.

به خود اجازه دهید بازیگوش و یک اغواگر باشیدو به طور کامل به زنانگی خود بها دهید.


 ما در دوره ی جذب فرد و رابطه دلخواه به شما آموزش می دهیم خودتان را بهتر بشناسید، ریشه های عدم ارزشمندی و عدم دوست داشتن  خود را بیابید، آنها را پاکسازی کنید و عاشقانه جنسیت خود را بپذیرید و دوست بدارید. وهر انچه می خواهید جذب کنید. برای آشنایی بیشتر با این دوره و ثبت نام ابنجا کلیک کنید.


6.سپاسگزار باشید

این یک چیز بسیار ساده و کوچک است که تفاوت زیادی ایجاد می کند.

شکرگزاری باعث درخشندگی و ایجاد روحیه خوب می شود ، ما را به فکر همه چیزهایی که در زندگی داریم ، می اندازد و به ما یادآوری می کند که فروتن و شاد باشیم.تمرین شکرگزاری به طور منظم باعث می شود که همه افراد اطراف بهتر باشند و در تعامل با دیگران نیز قابل توجه است.

از نظر علمی ثابت شده است که شکرگزاری می تواند سلامت جسمی، قدرت ذهنی و همدلی را افزایش دهدو باعث کاهش پرخاشگری شود.

  

7.مواردی را که دیگر به درد شما نمی خورند،رها کنید

گاهی اوقات تغییر زندگی و اعتقادات ما می تواند ترسناک باشد.

اگر شما عادت دارید که یک زن ” رئیس مابانه ” باشید که همه چیز را تحت کنترل دارد ، احتمالاً سخت تر خواهد بود که به خود اجازه دهید متوقف شوید و یاد بگیرید به غریزه خود اعتماد کنید ، برنامه ها را رها کنید و از جنبه زنانه خود لذت ببرید.

نترسید ، احساسات و آسیب پذیری باعث ضعف شما نمی شود. در واقع ، آنها باعث می شوند که شما کمتر دچار استرس شده و با درونتان هماهنگ  شوید.

به چیزهایی که جامعه به شما گفته است عمل نکنید. در عوض ، به آنچه احساس می کنید گوش دهید. اگر اولویت های زندگی خود را تغییر دهید شایستگی بیشتری دریافت می کنید.شاید دیگر شغل یا حرفه اولویت شما نباشد و اشکالی ندارد.

رها کردن چیزهایی که قلب شما آنها را تأیید نمی کند باعث می شود احساس راحتی و آسودگی بیشتری داشته باشید.

 

 8. به “نور” و “تاریکی” خود احترام بگذارید.

سایه های ما نشان دهنده جنبه ای از وجود ماست که ما تلاش کرده ایم تا آن ها را از دید عموم پنهان نگه داریم. اغلب، ما از این ویژگی ها اجتناب می کنیم زیرا پردازش آنها برای ما بسیار دردناک است. با این حال، پنهان نگه داشتن هر بخشی از خود به این معنی است که هرگز به طور کامل یکپارچه نیستید. شما به نوعی یک انسان تکه تکه هستید.

با آوردن این جنبه‌های «تاریک» به «نور» یا صرفاً تمایل به مشاهده و رهاسازی آنها، راه را برای سطوح جدیدی از حاکمیت خود هموار می‌کنیم. این فرآیند همچنین باعث ایجاد شفقت نسبت به خود و دیگران می شود و درجه بالاتری از رهایی از ترس از نظرات دیگران را پرورش می دهد.

 

9. مراقبه و پاکسازی چاکراها

پاکسازی چاکراها بخصوص چاکراهای قلب و خاجی به بالا بردن انرژی زنانه و متعادل سازی آن بسیار کمک میکنند. زمانی که این دو مرکز به خوبی کار کنند،از زیبایی  و قدرت می درخشید،به خود و دیگران عشق می ورزید و به راحتی غشق دریافت می کنید،اعتمادبنفستان بالا می رود،به ارزش خود پی می برید و از خود مراقبت می کنید و افراد بخصوص مردها را به سمت خود جذب خواهید کرد.برای پاکسازی این چاکراها مراقبه کنید،ببخشید و به دیگران کمک کنید.لباس های رنگی و روشن بپوشید.(برای آشنایی بیشتر با چاکراها مقاله ی معرفی و پاکسازی چاکراها را بخوانید و برای دریافت مراقبه های پاکسازی چاکراها اینجا کلیک کنید.)

 

در پایان ، پرورش انرژی زنانه به معنای پذیرفتن زن بودن و افتخار به این واقعیت است. مهم نیست که چه لباسی می پوشید ، جنسیت شما چیست ، یا چه شغلی را انتخاب کرده اید،شما یک زن قوی و زیبا و پر از انرژی زنانه هستید. و وقت آن رسیده است که شما این انرژی را بر روی جهان بتابانید!

 

از   15   رای
2.68

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
shirane Fandogh 21/3/1403
توضیح خوبی بود